در بازدیدی که از برخی پروژه های شهرداری داشتم به این نتیجه رسیدم که اقدامات خوب و راهبردی برای پایتخت نشینان در حوزه حمل و نقل و ترافیک،‌ کاهش آلودگی هوا و آسایش مردم در رفت و آمد توسط مدیریت فعلی شهرداری تهران انجام شده است.

غضنفری. مجلس

به گزارش همشهری آنلاین- کامران غضنفری،نماینده مردم تهران در مجلس: در بازدیدی که از برخی پروژه های شهرداری داشتم به این نتیجه رسیدم که اقدامات خوب و راهبردی برای پایتخت نشینان در حوزه حمل و نقل و ترافیک،‌ کاهش آلودگی هوا و آسایش مردم در رفت و آمد توسط مدیریت فعلی شهرداری تهران انجام شده است.این کارهای زیر بنایی است که ما به عنوان نمایندگان مردم از آنها اطلاعی نداشتیم و بهتر است که انجام این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی به طور دقیق به گوش مردم برسد. باید مردم اطلاع داشته باشند که چه پروژه های عمرانی در دست انجام است و فعالیت های عمرانی که توسط شهرداری در حال انجام است، چه پیشرفت هایی داشته. همین اطلاع رسانی درباره فعالیت‌های شهرداری در ایجاد امید برای مردم که مقام معظم رهبری هم به آن تاکید کردند ، نقش موثری خواهد داشت.
شهرداری کارهای خوبی می‌کند اما یک نقطه ضعف دارد که در شهرداری‌های قبلی هم بوده و مختص این شهرداری نیست. شهرداری پول های هنگفتی دارد که باید برای آنها فکری کند تا سرمایه های شهر بهتر استفاده شود و شاهد دوباره کاری در محله ها مثلا در اجرای پیاده رو سازی و جدول کشی ها نباشیم.

کد خبر 868580
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha